Milí zákazníci,

prosím věnujte pár minut pozornosti reklamačnímu řádu ještě před tím, než nám jakoukoliv položku vrátite zpět.

Reklamační řád a záruka

V případě reklamace se ujistěte, že našemu reklamačnímu řádu rozumíte a splnili jste všechna kritéria potřebná k reklamaci. Případné reklamace vyřídíme v souladu s platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby). Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.

1. Nárok na uplatnění záruky může zaniknout:

a) pokud všechny výrobky nebudou navráceny v původním stavu,

b) na vady vzniklé běžným používáním, nesprávným použitím či skladováním. Záruka se nevztahuje na vady, které vzniknou nešetrným zacházením nebo násilným mechanickým poškozením. Šperky zn. ALOKIN nejsou vhodné nosit při jakékoliv manuální práci, nesmí přijít do styku s vodou, potem či párou. Pokud vám šperk spadne a kamínek se uvnitř struktury rozbije, zde se záruka nevztahuje. (Šperky opravujeme za poplatky ve výši vzhledem k opravě),

2. Špatně poslané výrobky: (položky, které Vám došly, aniž byste si je objednaly)-zde musíme potvrdit špatnou zásilku. Následně přebíráme zodpovědnost za výměnu položky a s tím související poštovné.

3. Špatná barva: Máte nárok na plné vrácení peněz, ve chvíli, kdy potvrdíme, že jste obdrželi špatnou barvu. Údajné rozdíly v barvě dané odlišným zobrazením monitoru počítače nemohou sloužit jako důvod k reklamaci. Na upřesnění barvy nás raději kontaktujte.

4. Kupující má dle §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. Zák.), právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu poslat zpět v uvedené lhůtě. Kupující je však při využití tohoto práva povinen o této skutečnosti předem informovat prodávajícího telefonicky nebo prostřednictvím elektronické pošty info@alokin.cz.

5. Po vyhodnocení oprávněné reklamace bude zboží vyměněno, nebo vráceny peníze účet kupujícího. Náklady poštovného si však kupující hradí sám (při doručování zboží u vyreklamovaných výrobků či pouze při vrácení výrobku-odstoupení od smlouvy) platí majitel koupených produktů poštovné, jak při odesílání výrobku prodávajícímu, tak při převzetí výrobku.

7.6. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v prvních šesti měsících po zakoupení tohoto zboží, kdy kupující může požadovat po prodávajícím výměnu věci za novou a bezvadnou. Výměnu věci nelze požadovat, pokud by to bylo nepřiměřené.

7.7. Pokud není možná výměna za nové zboží, ani nelze vadu věci odstranit, kupující se může sám rozhodnout, zda od smlouvy odstoupí, nebo bude chtít slevu z kupní ceny.

POSTUP PŘI UPLATNĚNÍ REKLAMACE

1. Napište nám email na info@alokin.cz, kde pošlete Váš požadavek k reklamaci s informací proč chcete výrobek vrátit.

2. Pošlete výrobek na adresu provozovny Nikola Wlochová, Na Vyhlídce 711, Horní Těrlicko, 735 42.

3. O přijetí či zamítnutí reklamace budete informování do 30 dnů od data přijetí zboží na výše uvedenou adresu.

Děkujeme za pochopení.


KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

Facebook Alokin

KONTAKT

Mgr. NIKOLA WLOCHOVÁ

adresa:
Na Vyhlídce 711
735 42 Těrlicko
 
 
tel.:
(+420) 773 473 001
email:
info@alokin.cz
 
 
IČ:
76617904
číslo účtu:
2900617451/2010

NEWSLETTER

Chcete dostávat novinky přímo do Vaší schránky? Zašlete nám svůj e-mail! :)